CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday 22 April 2011

Wow bagi aku

assalamualaikum..

buat ape je?
sy?baru lepas kejut laling..
cian dia letih.

tadi tngok pic sis,
kata x jadi p London,
tp dpt gie jugak..
nasib baik dpt gie,
lau x....lama la dia merajuk.
hehe...

bila la smpai giliran aku nk p melancong pulak ni..
kasi p tempat jauh2 sikit..
sekarang x boleh la..
loaded nak mam aku lau dpt p holiday sesukasuki aku mcm tu..
lambat lagi !
nak study pun hutang dgn MARA =P

errm..lagi best la bercuti guna duit sndiri kan?
kepuasan terjamin bagi setiap sen yg flow kluar..
ade rezeki aku pun nak p jugak lah...
kot2 g hunnymun kew... awwww !
so sawit !


apepun diharap my sis enjoy la kat sana n balik dengan selamat...


p/s : bila hadap laptop mesti ngantuk..







No comments: